Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: accu
Data: 2018-11-21 21:38:07
On 2018.11.21 20:34, MRT wrote:
> EVO - daktaras israse
> MX - Verygos alternatyva
> visokie Kingston A400, Adata pigus - turgaus bobutes vitaminai.

Taikliai, patinka.

Analogiškai ir aš pasiūlau (tik nesumojau Verygos paminėt, gal būtų
žmogus ant MX'o pasirašęs), ir kartais užtenka vitaminų, bo kam mokėti
daugiau. Nors iš kitos pusės nulipus nuo 5400 rpm HDD žmogus ir taip jau
kosmose kai ten viskas skraido (kol dar nesusidėjo visų mail.ru siūlomu
opcijų… :)).

> Tarp EVO ir MX'o net nezinau kas issipaiso
> (t.y. kas pakeliui nuo EVO ritantis iki MX'u?)

IMHO net nereikia stengtis įpaišyt kažką tarp jų, kai ±10 EUR priklauso
nuo krautuvių nuotaikų kaitos, ir pasitaiko lygiai ar net EVO pigiau
(pics or didn't happen — žiūr. attach. (A1 be jokių tamsių penktadienių
ar ubermega akacijų)).

--
accu