Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: MRT
Data: 2018-11-21 22:01:37

> IMHO net nereikia stengtis įpaišyt kažką tarp jų, kai ±10 EUR priklauso
> nuo krautuvių nuotaikų kaitos, ir pasitaiko lygiai ar net EVO pigiau
> (pics or didn't happen — žiūr. attach. (A1 be jokių tamsių penktadienių
> ar ubermega akacijų)).

Kainodara kitas reikalas.. man EVO numeris #1,
MX'as - #2. Jei MX'as - #3, tai kas uzima #2 vieta?

Tarkim WD pagerino savo blue, kur su "3D",
tai ar jis tikrai geriau uz MX500?

PS. kazkiek anksciau buvo EVO ~122Eur, MX500 ~103Eur

PSS. pic'as geras, bet dabar 1a EVO - 87 Eur
(MX500 budamas numeris #2 - privalo buti pigesnis ir ne 2-3 eurais).