Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: ABLomas
Data: 2018-11-22 12:48:15
On 2018.11.22 09:27, Exo wrote:
> Niekaip nesuvokiu, ką Jūs su tais "namų serveriukais" veikiat, muzika
> spotify/tidal, fotkės ir kitas stuff onedrive/googledrive ir t.t. ...

Nu ką žinau, aš turiu 9TB+ savo foto ir ~7TB savo video, į debesis
sukišt gaunas labai prabangiai (ir čia toks "current" - t.y. ilgamečių
RAW archyvų nelaikau, nes vietos trūksta), o ir greičiai nedžiugina -
jei paskui reik surast kažką, tai liūdesiukas (nu ok, su foto dar gali
viską taggint, indeksuot, bet video tai nelabai - reik peržiūrinėt, tada
viską stabdo tinklas, etc).
Kažką daryt - vėl reikia parsisiųst, vėl stabdžiai. Žodžiu, jei bišky
materjolo turi, tai visi debesys pakol kas dar rūko. Nu nebent viskas
yra "vienkartinis darbas", gal fotkinant kokias vestuves - nufotkinai,
paeditinai, atidavei ASAP ir baigta, ištrinta ir pamiršta.