Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: benamis
Data: 2018-11-22 21:45:33
na as pvz nenaudoju onedrive/googledrive. Visus duomenis laikau pas
save. Darausi backupus ir t.t.

antra funkcija tai media serveris. Torentus puciu i ji, ir is bet kurio
namu irenginio ziuriu filmus.

trecia tai man idomu pasizaisti, ka nors pasikurti, kokia virtualke
viena kita ar siaip kokia nesamone.

Prie pagalves nedeciau, bet spintoj nieko nesigirdi. Pasirinkus optimalu
varianta, elektros padidejimo praktiskai net ir nesijaute. Na o dulkiu
tai man negaila, tegul siurbia i save:)