Tema:
Autorius: MRT
Data: 2018-07-03 21:14:57
> Šiaip tai ir aš pagaliau pribrndau 1TB diskui. Ir buvau labai maloniai
> nustebęs, kai pamačiau jog EVO 860 kainuoja beveik tiek pat kai ir
> MX500. Toks įspūdis papigo jie stipriai, kai 850 dar visai neseniai virš
> 300 buvo.

Atpigo apciuopiamai, bet pries tai buvo pabrange..
MX500 by default privalo buti bent kazkiek pigesnis uz Sams'a..
Pirmasis kainas stipriau apkirpo Samsung'as, tai buvo beveik susilygine.

MX500 vs 860Evo:
250 - ~65 vs ~76 --- skirtumas ~11
500 - ~103 vs ~121 - skirtumas ~18
1TB - ~203 vs ~244 - skirtumas ~41

860Evo 500GB 1a.lt siandien su SALE10 kodu butu 130*0.9=117 Eur.

Del talpos ir kainos - 500GB ko gero patraukliausi.