Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-29 10:46:19
Nu jo, kai kurios kai kurių daiktų serijos pas juos atvirai nevykusios
pasitaikydavo.

Beje, vakar taip trumpai su vienu iš Komparsos vadybininkų šnektelėjom
apie SSD gedimus - sakė, paskutiniu metu pzdc kiek klientai jų tempia
atgal ir visų gamintojų iš eilės. Sakau, negali būt, tai tada
išsiaiškinom, kad Samsungai kaip ir nelabai grįžta, Crucial, kaip
supratau, aniem išvis nelabai girdėtas pavadinimas :-), o šiaip ten jie
bele ką, kas pigiau pardavinėja, tai va dabar ir turi tokius rezultatus.
Tiesa, išskyrė Kingston'ą, anų, sakė, grįžta, bet procentaliai kiek
mažiau nei visų kitų pigienų.

Va tep va...

--
Caponi