Tema:
Autorius: fenix
Data: 2018-06-25 15:07:40
2018.06.25 14:59, Caponi rašė:
> Tame tarpe ir dėl to. Nors šitoj vietoj aš prisilaikau kraštutinio
> požiūrio, t.y. bet kuris HDD/SSD ar analogiškas duomenų saugojimo
> daiktas išankstinai vertinamas kaip absoliučiai nepatikimas daiktas ir
> bet kuriuo laiko momentu privalo egzistuoti bent 2 svarbių duomenų
> kopijos. Įvertinant tai, kad realus broko kiekis net ir pas visokias
> A-Datas nėra išsiskiriantis blogąja prasme, tai būtent patikimumo
> požiūriu ten kokie 15-20% nuo kainos gali būt kažkiek įdomūs prie
> didesnių kiekių. Tiesa, apie visiškus noname nešneku, tokių nemačiau ir
> nečiupinėjau niekada gyvenime :-)

tai ok, bet 1-2 dienos be darbo, kai tu (aitysnikas) perinstaliuosi ir
susikonfiguruosi kompa kainuos daugiau uz skirtuma tarp pigaus ir
patikimo ssd. net jeigu to nuotykio tikimybe vos procentas, vistiek
ziauriai nemalonu. va - cia kolega ruoshe kurybine medziaga, ir tik pyst
mb nuejo...
apie tai, kad pas visus dirbama su lengvais klientais ar terminalais, ar
paruoshta imidzai kiekvienai darbo vietai tai nesnekekim.