Tema: Re: Koká SSD ðiai dienai reik pirkt?
Autorius: fenix
Data: 2018-06-27 09:27:30
2018.06.27 09:10, Remigijus rašė:
> Aš puikiai žinau, kad Adata yra prasčiau, puikiai žinau kodėl
> crystalmark yra netinkama programa matuot SSD spartoms. Bet kas realiam
> (o ne testų) pasaulyje kasdien kopijuoja tuos šimtus tūkstančių
> nespūdžių failų po 200 GB? Pigūs SSD su 1 GB SLC kešu puikiai susitvarko
> su kasdieninėmis namų vartotojo užduotimis. Tai kodėl nesutaupius tų 10
> eurų, kai eilinis Jonas skirtumo nepajaus?

jeigu jau taip verkiant reikia taupyt 10EUR, t.y. 80EUR vietoj 90 -
pirkit keisa be RGB lithning, cia ne taupymas. Kai verkiant reikia
pakopijuot kazka rimciau, o SSD pereina i leto HDD rezima - nu nx.

ir cia tik vienas kriterijus, kiti: ww garantija, daznai kokie 3-5
metai, normalus softas, gera vartojimo statistika, forumuose yra info ir
t.t. Visas tas xuidatas pirkti tik esant ypac specifiniam poreikiui
(uosvienei).