Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-25 15:43:36
Nu aš rašiau daugiau apie tai, kad absoliutaus patikimumo nėra ir tam
reikia būt pasiruošus, bet kuris diskas yra tik diskas ir po nusipirkimo
momento pradėjus jį praktiškai naudot, požiūris į duomenų saugumą ir
veiksmai saugumo užtikrinimui nesiskirtų nei turint ten kokį
SiliconPower, nei Samsung xxx Pro, nei ten kokį enterpraizinės serijos
daiktą.
Bet pilnai sutinku, kad geriau statistiškai patikimesnis daiktas, todėl
kokie 90-95% mano parduotų diskų buvo Samsungai, likusi dalis Crucial,
ir, berods, 2vnt. kažkokių papigiaiskų Kingstonų :-)
Beje, broko statistika, t.y. kas man asmeniškai buvo pasitaikę - 2 vnt.
Sandiskų, abu "gamykliniai" iš Lenovo NB (jei gerai pamenu, tai vienas
ThinkPad E5xx (pradirbo keliasdešimt valandų), kitas ThinkPad Yoga
(pratraukė beveik metus)).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/