Tema:
Autorius: Remigijus
Data: 2018-06-25 15:13:06
Ūkyje nedidelius kiekius turiu tokių pigių SSD

A-DATA SU800 128GB
A-DATA SP-550 128GB
KINGSTON SV300S37A120G
WD Green WDS240G1G0A
Integral SSD V series 240GB
Liteon LCH-256V2S-HP
sk hynix sc311 SATA 256GB

Testuose jų spartos neblizga (skaitymo sparta +- visų vienoda, gerokai
skiriasi tik rašymo sparta). Subjektyviai iš vartotojo pusės, tai dirba
taip pat gerai kaip ir crucial ar samsungai. Spartos sulėtėjimai
pasijaučia nebent rašant didelius duomenų kiekius. Problemų apart
perpildytų mažų SSD neturėjau.
	Mano išvada yra tokia, kad bet koks SSD visada daug geriau už bet kokį HDD.