Tema:
Autorius: klausiu
Data: 2018-06-29 10:34:25
2018-06-25 15:43, Caponi rašė:

> Beje, broko statistika, t.y. kas man asmeniškai buvo pasitaikę - 2 vnt.
> Sandiskų, abu "gamykliniai" iš Lenovo NB (jei gerai pamenu, tai vienas
> ThinkPad E5xx (pradirbo keliasdešimt valandų), kitas ThinkPad Yoga
> (pratraukė beveik metus)).

Is mano menkos patirties su SSD gedimais: visais 2 atvejais mire Sandisk
:) Irgi ateje kartu su visai nesenais kompais.
Dar pridekim kruva mirusiu nauju ar vos kelis kart panaudotu Sandisk
Ultra SD korteliu (32-256GB) (galbut is kokios nevykusios partijos?) ir
susidariau visai nekoki vaizda apie si gamintoja.