Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: bat0nas
Data: 2018-01-12 14:12:56
Pagrindiniai daiktai pas mane yra 2008-2012 pirkimo.
HTPC specifikaciją - prisegiau.

Daiktai, kuriuos bandau perdaryti:

- Sūnus: 5 metų laptopas su i7 8GB 120GB SSD. Viskas OK, žvėris.

- HTPC: prisegta (nebetelpa duomenys, neveža 4K)

- PC: taip, e8400, išskerstas 2GB RAM, krūva WD green'ų ir kt. nesąmonių
Sonata Designer 500 dėžėje

-----

Tai mano vizija tokia:

Atskiras ITX NAS. Galėtų būti HTPC+NAS, bet nesitikiu tylos po
televizoriumi iš 2 diskų). Visi turimi dideli diskai kišami į NAS.

Sūnaus laptopas tampa mano PC.

Sūnui naujas kompas (gal korpusą ir PSU iš mano PC paimtume).

HTPC: koks nors mini box'as su 4K, kodi, visais atmos, truhd, h.265 ir
hdr palaikymais, kad rodytų 100GB failus per LAN artimiausius 5 metus.