Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: ABLomas
Data: 2018-01-10 23:45:47
On 2018.01.10 09:11, Remigijus wrote:
> Todėl aš niekam ir nesiūlau namie naudoti raidų. Pas mane Nas'e išvis
> skirtingų gamintojų, skirtingos talpos ir skirtingų rpm diskai, netgi
> failinės sistemos skirtingos. Nuo tada kai užsipildė visi sata lizdai
> keičiu mažesnius diskus didesniais.

Nuuu, jei su žiniom ir technika ribotai, tai jo, galima cackintis
kopijuojant rankiniu būdu info tarp diskų (prarandant capacity, be
abejo, daug daugiau nei raid atveju - ar čia siūlymas išvis neturėt info
kopijos gedimo atveju?), žaist su šrotu ir t.t..
Normaliai taigi diskus keiti kai jie rodo nuovargio požymius ir/ar
baigias garantija, nelauki kol numirs. Visus 5x 2TB pakeičiau gyvus,
šitiems irgi kitamet baigias garantija, nu ir tuo pačiu upgradinsiuos -
keiti, rebuildini, expandini ir nieko papildomai kopijuot ar cackintis
nereik.
Ir RAID tikrai nestabdo nuo mixed diskų naudojimo - gali gi atsiskelt
vietą kur per daug, pasinaudot kaip tik patinka, daryt mikroraidus su
particijom, lvm'inius expandable raidus, etc - tik kad kam, nėr laiko
žaistis - pakeist paprasčiau...