Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: Remigijus
Data: 2018-01-12 12:01:20
Nieko prieš aš prieš RAID1, bet jis - brangus malonumas ir dėl to labai
nepopuliarus. RAID5 tai tikrai ne kopija, bet kad su juo nereikia sukt
galvos tai visiškai sutinku. Ir dar jo nepaneigiamas privalumas, kad
gauni daugiausiai TB ir dar atstatymo galimybę nugriuvus 1 diskui. Bet
didėjant diskų talpai ir dedant daugiau diskų jo patikimumas mažėja.
Iš kitos pusės žiūrint tai gali ir nepasisekti atkurti. Yra galimybė,
kad grius atstatinėjant antras diskas ir taip bus prarasti visi
duomenys. Aišku tik, kad ji nėra labai didelė. RAID5 nėra
rekomenduojamas, bet yra visai naudotinas. Nuo force majorum juk niekas
neapsaugotas, pakanka vieno žaibo ir nebesvarbu bus koks ten raidas ar
ne raidas pakurtas buvo.