Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: bat0nas
Data: 2018-01-09 16:32:21
Aiškiau.
Na mano atveju - darbo kambarys, kuriame miega šuo ir svečiai. Tad
PC+NAS atrodė gera mintis ir galės būti įjungtas.
Nenoriu kurti žvėries (norisi kažko energy efficient bet tuo pačiu ir
future proof). Visada įjungtas desktop PC (su NAS funkcija) neatrodo
energy efficient.

Tai štai ir galvoju, ar tokiu atveju reikia dviejų dėžių:
1) super low power NAS (nenoriu jokių synology) su 2-3 diskų palaikymu
(nuotraukos, visų namų PC backupai, home video, dlna (juo naudosis smart
tv), minecraft server, network location Kodi box'ams ir t.t.)
2) naujo desktop PC (tada jau galima ATX, pradžiai integruota GPU ir t.t.)

Tokį setup'ą jaučiu, kad approvins omnio newsai :D

Užveskite ant kelio, iš ko gamintis NAS'ą?