Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: Remigijus
Data: 2018-01-09 15:41:19
PC+NAS viename? normalūs CPU, GPU, it 6 HDD mažoj dežėj :D ir visa tą
aliektrą ryjatį montrą 24/7. Manau nedžiugins niekas, nei garsas, nei
temperatūra nei elektros sąnaudos.

Mano nuomone mažos dėžes tinkamos tik ofisiniams kompiuteriams, kur nėra
kam kaisti, o Gaming PC ir NAS turi turėti bent jau micro ATX dėžes, o
geriau ATX.

Tame kambaryje, kur yra miegama siūlau atsisakyti statyti NAS, nes
priversti jį veikti, kad netrukdytų miegoti bus kas veikia. T.y Tylus
maitinimo blokas, tylus wdred diskai su sleepinimu, tylus cpu
ventiliatorius, tyli GPU.

Manau pigiau ir geriau bus 2 atskiri kompiuteriai. NAS užtenka 300w
maitinimo bloko, pigios ir taupios motininės silpno procesoriaus ir 2 GB
RAM, ATX dėžės su 5 HDD ir vienu SSD. Poros lėtai besisukančių
ventiliatorių diskams aušinti. Nors jei diskai wd red'ai galima apsieiti
ir be ventiliatorių. Tokio kompiuteriuko kaina būtų mažesnė mažesnė nei
vieno disko.

Padidinta dėžė duoda šiek tiek mažesnę temperatūrą dėžės viduje, tai
ventiliatoriai lėčiau sukasi, tas ir duoda šiek tiek tylos. Bet su 6
diskais bus geriau bet stebuklo nebus.