Tema: Re: Papliurpiam apie MINI ITX
Autorius: MRT
Data: 2018-01-12 12:57:27
> Pas mane čia dar tolima vizija. Per keletą metų.
>
> Tiesiog šiandien:
> - Sūnus nori stacionaraus (dabar su nešiojamu)
> - Mano stacionarus jau irgi per senas
> - HTPC neveža 4K, HTPC dirba garsiau už dulkių siurblį
> - Į HTPC nebetelpa duomenys
>
> Tai štai kažkaip turiu išsidėlioti visą strategiją, ką po ko, ką perpanaudoju, ko ne.

Sunus nori kompo, o vizija sako, kad laukt kelis metus? :)
Jei vizija neforsuojama, nes eurai pinigineje vis dar telpa ir per
krastus nesiverzia, tai tam tikros gaires pigiems sprendimams yra.
Nepirk korpuso, psu, bet jei kompas baisiai dirba - pigi MB+CPU+RAM.

Jei sedi su kokiu E8400, tai G3930 jam pakrautu pakankamai
tiek CPU prasmem, tiek GPU support'ais visiems ten 4K ir t.t.
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=955&cmp[]=2957

Maza_MB+G3930+4GB_RAM = grubiai nuo ~45+35+45=~125 Eur.
Irgi pinigas tas 100+ Eur, bet ne tukstanciai.
Aisku jei duomenys netelpa - tai HDD reiks pirkt, vel kazkoks pinigas :)
Taip po truputi prikapsi.. bet kai visko reikia, tai kazka jau dabar gali imt.

PS. bat0nai, primink koks kompas sitame korpuse:
http://www.skytech.lt/fi01bu3-korpusas-chieftec-flyer-250w-tfx-psu-atx-mini-itx-2xusb3-p-177654.html#tabsnav-5

bat0nas / 23 birželio, 2014
Korpusą rinkausi pabandymui HTPC reikmėms. Nerekomenduoju (arba tinkitės atsargiai)

Ten ~4+ metu senumo HW jame sukistas? Cia vis dar dabartinis tavo HTPC?..