Tema: Re: ieskau darbo
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-30 22:04:21
2017.07.30 13:06, Igaliotinis rašė:
> bet tai pagal aprasyma, tai eilinis ofiso planktonelis, 1200 i ranka ir
> visas ramsas. excelin koki nors brukala suvedinet, mailus paspamint ir
> rageli pakilnot.

nu taip. neissizadejau planktono terbos, tai teko ir tokiu padirbt.
jeigu kaso, tai jau 22m amziaus budamas turejau uki ~95-100kompu +
kazkokia archajiska pbx, uzkrito sistemos pavadinimas, ar tik ne Lucent
ant dar daugiau rageliu + ms domainas + smart switchai + dar ten
ivairios periferijos, neskaitant spausdekliu ir pan, tai sakykim, kad
kaip adminas/supportas esu patyres. blogiausiu atveju administruot end
juzerius ar visa tinkla no prob, bet sito as nenoriu