Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-26 01:44:56
> Tai gal i valstybini sektoriu is kito galo?.. tipo visokie IT
> sprendimai ir/ar ju pardavimai, makaronu virimas, bet pirkejas
> viesasis sektorius .. jei praspirs visus ajtysnikus is valstybinio
> sektoriaus, tai kazkokie UABcykai tures reikalu su visokiais ITaaS
> ir kitais -as-a-service .. jauciu pardavimai per koki cmo.lt ir pan.

nu cia vsio ukradeno do nas. zinau, buvau, esu... bet realiai tai mintis
labai nebloga. tik konkurentu... vezimu vezk :)

> Tarkim Alnoj +/- ikainis, kai reikia uz FVAIS "pakonsultavima"
> atsibasliuot.. ajty+buxal versija .. apkrovos palaikymui islaikomas
> sistemos painumas/nepatogumas + valdiskos kavos buxalteres prisideda..
>
> Bet gal dar tas dezes kalt ir i tema.. sioks toks poilsis vingiams..
> Ir siaip statybininko charakteris cia gali buti privalumas :)

blyn, zinok man irgi neduoda ramybes tos dezes: cia ziurek, uz maziau
pinigu turi dxja visokios pislios, popierizmo, salutiniu pareigu
nesusijusiu su IT, su tiekejais kaip logistas varai, praktiskai esu dar
ir kaip ukvedys - nu niekaip iki 1500 nedatempiu, o ten tik dezes
stampuot, nu jofana, plaktuka islaikau, dar vat pas tevus yra kazkur
suoliukas i kuri kaldavau vinis nuo ~2m amziaus - stazas achuibybienas.