Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: MRT
Data: 2017-07-26 10:09:10

> As irgi nebuvau neivienam.
> kur ir kada tau patogu?
> MRT, prisijungsi?  Kas dar jamat?

O cia sios temos klausimais paplepet ar HW meet'a? :)
As paprastai dalyvauju.. organizuoja/koordinuoja dazniausiai Bronco...
Cia ne taisykle, bet meet'as toks gausus gaunasi, kad
kartais i tema, tie iniciatyvininkai, kurie sukomunikuoja,
o pageidaujantiems belieka ir prisijungt be organizaciniu parkiu :)

PS. +2 nauji dalyviai tai cia gan apciuopiamas startinis naujokiu papildymas.
Jau kelis metus kaip "-niolikos dalyviu berods nesusirenka"..