Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: MRT
Data: 2017-07-27 10:24:27
> Aš tau iš asmeninės patirties pasakysiu, jokiai rimtai kontorai nereikia žmonių, kurie "moka" daug dalykų, nes realiai gaunasi
> taip kad jie nemoka nieko. Tu turi apsispręsti kas tu esi ir save taip pozicionuoti.

patirtis is nerimtu kontoru - ten reikalingi "moka" daug dalyku..
jei kazka ir moki normaliau, tai pyzdulei gauni uz kitas veiklas,
kurias "moki", nes "kazkam reikia - dirikas sake, kad tau.."..

> Kitas dalykas, pinigai yra mokami už darbą, o ne už tai kad tau kažkas patinka ar nepatinka. Jei nori normalios algos eini per
> visas tarptautines kontoras ir sunkiai dirbi, kitu atveju teks tenkintis lietuvaičio
> "generaliniodirektoriaussavininkosuperduperenlargemenpersonos" numetamais skatikais....

... tik lietuvaitis paaiskins, kad reiktu bent trijose srityse dar pasitempt,
nes tie skatikai ne ant medziu auga.. dirikas del tokiu lopu du kartus
i Turcyja su seima nenuskrenda .. pasiunti .. tave pasiuncia..
na ir toliau impruvini "universalaus kario" skills'us ..

... tarptautinese kitokie niuansai.. bet padoresni $$ mokami ir ne
MS Office instaliariams .. t.y. ne Desk Support'o tier'as saibose maudos..
Tik tiek, kad tarptautinis Desk support'as galimai ir prie servaku
neprileidziamas ar gausiai ribotai prileidziamas, nevalo ofiso grindu,
neiskrauna tulikinio, neturi parasyt kokio nors motyvacinio laisko dirikui,
kurio tema "Irodyk ar tu musu fyrmai nesi nx nebereikalingas"..

Aisku grayscale atveju yra ir tos tarpines reiksmes tarp B&W..