Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: MRT
Data: 2017-07-26 02:21:52

> blyn, zinok man irgi neduoda ramybes tos dezes: cia ziurek, uz maziau
> pinigu turi dxja visokios pislios, popierizmo, salutiniu pareigu
> nesusijusiu su IT, su tiekejais kaip logistas varai, praktiskai esu dar
> ir kaip ukvedys - nu niekaip iki 1500 nedatempiu, o ten tik dezes
> stampuot, nu jofana, plaktuka islaikau, dar vat pas tevus yra kazkur
> suoliukas i kuri kaldavau vinis nuo ~2m amziaus - stazas achuibybienas.

Nu 1500 ir Milda profui neduoda.. tik panasu, kad drozia ten
tave normaliai, o jei koks tranautojas, tai jam arti 1500
teoriskai gan tolimieji skaiciai.. net pries mokescius..

http://lrvk.lrv.lt/lt/apie-vyriausybes-kanceliarija/karjeros-galimybes
http://lrvk.lrv.lt/uploads/lrvk/documents/files/apie_lrvk/Karjera/8_1_Vyr_patarejas_IS_pletrai.pdf

A-18 tai jau rimtai palei lubas.. 10,8*130,50=1409,40 pradziai..
jei afugelins nuo kandidato, tai III kl. duos, bus +15%..
turetum kokius 21m. stazo, tai butu +21% ..
ir ziurek jau 1409,40*1,36*0,76=1456,76

Nu truksta, bet ir darbas juk ne speco, ne vadovo..
reiks tik biski patart ir tiek :) .. tai kam tas plaktukas?

Durniausia, kad kai salutines veiklos uzknisa, tai paskui
ir prisistatai kaip koks zemaitis, neaisku ka tu ten ivaldes..
Lyg ir IT, bet lyg ir salutiniu su IT nesusijusiu reikalu spec'as :)

https://www.tax.lt/temos/2823-zemaitiskas-cv