Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: MRT
Data: 2017-07-27 02:34:41

> darbas centre. bet svarstytinas variantas atvaryt su auto ir gert
> simboliskai arba atvaryt kitais budais ir isvaryt kitais budais. alaus
> namai, koks ten ju adresas?

Toks jausmas, kad priesingoj centro pusej nei tavo darbas
Gostauto g. 8 - https://goo.gl/maps/a4Cqw6A8nfy
Bet cia man kojom arti gaunas is kart po darbo.
Jei su auto planuoji, pakeliui mane prigriebi, kitos girdyklos
irgi tinka. As pats su alkoholiu bedu neturiu, t.y. bakas
simboliskas, alus veikia, isrankumo bedu ner, kibirais nelaku/netelpa :)