Tema: Re: ieskau darbo
Autorius: vrm
Data: 2017-07-26 10:04:33
Na o man priešingai - daugiau jokių lietuviškų šūdfirmių. Eurų neturi,
visokios maklės su minimalke+autoriniai ir t.t., "-Kada turi būti
padaryta? -Vakar" ir kitos nesamonės. Arba gal aš ant tokių užsiroviau, nors
kiek girdėti iš aplinkos tai bene daugumoj tas pats.

O va duotuoju momentu darbas su Airojos kompanija tiesiog puikus: eurų turi,
darbo kaip ir daug bet jis labai gerai paskirstytas į longrun'ą, ko pasekoje
realiai galima ženkliai viską kokybiškiau padaryt nesiplėšant o ne štampuot
netestuotus spagečius. Darbo kultūra ir bendravimas visai kitame lygyje nei
anksčiau minėtų šūdfirmių.

"fenix@h" <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in
--

----Android NewsGroup Reader----