Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: MRT
Data: 2017-07-27 16:11:50
> tai jaučiu jei turi darbą, iš kurio kaip nors pragyveni, nachui tave
> nesiuntinėja kas nori - tu pac juos siunti, darbo laikas nėra stebimas -
> nėr ko bėgt geriau ieškot, nes fig rasi? Ar ne taip supratau?

Na turi buti kazkoks ten minusu ir pliusu balansas salyginai
teigiamas arba neutralus arba nestipriai neigiamas..
Pragyvent "kaip nors" gal ir is MMA imanoma, bet ar verta dirbti
sakykim privilegijuota darba, kur moka MMA taciau yra tokiu
privalumu - taves niekas neturi teises pasiust.. net dirikas,
taciau tau suteikta teise visus siuntinet, iskaitant ir dirika..

Tas "nx" gali turet ir kitu formu..

Tipo HELP ASAP.. jmj staigiai greit greit .. reikia .. deadline ..
virsininkas .. padaryk .. vakar .. kulverstukas, mesk viska daryk sita..

Atsakymas - siaip siuo metu ... na gerai, pasistengsiu..
[ tsc.. gal pats/pati eik tu na... ] ..

Po kazkiek atveju tinka ir alga -25% ..  Cia su salyga, kad nera
gyvenimo tikslas piniguose taskytis kaip kokioj Euro jackpot
reklamoj.. strigau kamstyje tarp savo mersu, sorry.. negalesiu..
mane uzpyle .. ar koks nors ten sorry, neturiu smulkiu :)

Kazkurioj temoj buvo tolimuju reisu vairuotoju specifikos minusai..
alternatyva - Vln-Kns reisai, bet kruvis -25%, alga -50%,
bet pragyvent imanoma .. na dar seima dazniau matysi.. eit ar neit?..