Tema: Re: OT: ieskau darbo
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-27 15:21:33
2017.07.27 14:39, LB rašė:
> tai jaučiu jei turi darbą, iš kurio kaip nors pragyveni, nachui tave nesiuntinėja kas nori - tu pac juos siunti, darbo laikas nėra stebimas - nėr ko bėgt geriau ieškot, nes fig rasi? Ar ne taip supratau?

dirbau toki darba kai turbut koki 20-22m buvo: is pradziu 1 men mane
siuntinejo nx, juodziausiu darbu dirbt, tyciojosi, dave uzduociu, kuriu
nesuprasdavau kaip atlikt ir t.t. po mnesio numeciau ~8kg, kita menesi
sakiau, a nachui - tai viska dariau priesingai, atsikalbinedavau,
useriams sypsodavausi, susidraugavau su kai kuriais, statydavau tuos
kolegas shustriakus i vieta, nes pamaciau, kad nichuja jie ten nieko
nemoka patys, pasiemiau ant saves didziausiu direktoriu uki (viena is
didesniu LT imoniu) - gyvenimas ir svoris per kita men sugryzo. BET...
man motyvacija dingo, nes ten toooooks chaosas buvo, kad sunku net
apsakyt. galedavai po diena-dvi lygiai nieko neveikt ir niekam
neuzkliut, o galedavai para dirbt ir vistiek ateitu ir pistu prota, kad
nieko nedirbi. tai isejau kitur motyvuotis :) ne vien tik laiminga
vegetacija viskas pasaulyje vyksta.