Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-20 06:17:04
Švariausias miestas yra Pyongyang

"Sniegas"  wrote in message news:okohhu$qag$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, bet ta pilkoji masė mums algas moka. Aš dirbu prekybos tinklo fabrike.
O dėl aplinkos, tai taip, baisu. Apleista viskas, nučiupinėta, bankomatai
pajuodę nuo purvinų rankų. Lietuvoje prekybos centrai blizga. Bet... Yra ir
pas mus apleistų vietų. Elektrėnuose tokių nemažai. Saulės gatvės kioskai
apmyžtais kampais. Ką padarysi, yra kaip yra, reikia arba prisitaikyti, arba
žūti.

"PxYra"  parašė naujienų news:okobjb$m34$1@trimpas.omnitel.net...

as tai nekiek nesidziuojiu kad cia i ta Anglija atvaziavau, tik tiek
dziaugiuos kad daugiau uzdirbu ir saskaite banke po truputi po nedaug bet
pilneja, maziau suku makaule del kasdieniu materialiu dalyku, maisto ir t.t.
daugiau cia visko prisipirk galiu nesukdamas smegenu ar datrauksiu iki
algos, bet ta visa ju aplinka i nevilti varo
nx ta ju augmenija uztamsejus visa, nx pakampiai babaju apmyzti ir
apsiusklinti, nx zmones dauguma susisuke vaiksto ruskanais veidais, nx tos
bl babaju parduotuvesir tas paveldas bl, visi namai nusene
susene....atsilikeliu krastas ziaurus cia....cia dar tokiu fyntu prisiziuri
kur ir Lietuvoje jau isnyke...o pas hansus pries 10 metu taip buve....bl bl
kai paziuri i tuos ju Waitrose, Morrisons...Sainsburry...ir pamatai tas
persenusius perkrosiusas babaikas/juodes sedincias piktais snukiais tai net
ranka nekyla kokiam maisto skyriui paprasyt ka idet
kazkada teko dirbt Belgojoje Antwerpene....tai te nx
pasibaisejau....valkatiniai zmones visi...pajuode apsmurge...ka tu galvojau
daugiau panasaus gaidyno nera vakaru europoj.....tai ka tu Londonas yra
vientisa didziule SKYLE iskyrus 1/2 zonas, zmones buki kaip kaliauses,
Vauxhalio, Samsungo, Apple ir McDonalds vergai....gryna tipine tupa pilkoji
mase