Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-16 22:47:28
Yra. Ir moka neblogai. Todėl aš ir čia. O koks skirtumas jums, kurioje aš
pasaulio vietoje gyvenu? Susiradau sau nišą ir gyvenu. Kodėl būtinai turiu
gyventi Lietuvoje? Kodėl būtinai turiu vairuoti furą? Ar šluoti gatvę? Dirbu
darbą, kuriam aš tinku, ko dar reikia?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:okgf4t$tbh$1@trimpas.omnitel.net...

tai tarp salės konsultanto ir orlaivio piloto nieko tarpe nėra? nieko nieko?