Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-16 18:30:00
Mano visai arti giminaitė, marti, dirba panašų darbą, dabar jau kažkokia
vyr. neeilinė nurse.
Pagal sutartį 35 val per savaitę kažkokiais administracijos sumetimais,
lygtai dėl mažesnių mokesčių
Realiai savo iniciatyva išdirba iki 200 val per mėnesį, niekas jos neverčia.
Nesėkmė būtų likus dirbt Kaune.
Inkarai ir yra atlyginimas.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Dar į tema. Turiu artima giminaite, kuri dirba Londone seneliu namuose labai
panasu darba kaip skelbime. Ir pats esu toks darbdavys Lietuvoje. Kai
padiskutuojame apie darbo salygas, komentaras is anglu vienareiksmiskas -
dabar jau griztu, jei ne visokie inkarai. Bet pas mane gimines tokie
netipiniai UK ir Norvegijoje - nei vienas nešika ant Lietuvos ir sutinka,
kad tai ju nesekme, kad teko emigruot.