Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-18 05:36:49
On 2017-07-16 22:47, Sniegas wrote:
> Yra. Ir moka neblogai. Todėl aš ir čia. O koks skirtumas jums, kurioje
> aš pasaulio vietoje gyvenu? Susiradau sau nišą ir gyvenu. Kodėl būtinai
> turiu gyventi Lietuvoje? Kodėl būtinai turiu vairuoti furą? Ar šluoti
> gatvę? Dirbu darbą, kuriam aš tinku, ko dar reikia?

Taip sakant, nebandyk njusams aiškint, kaip Lietuvoje yra blogai ir
njusai neaiškins tau kur eit dirbt ;)

Pats pradėjai šitą tread'ą, tai dabar ir neverk, jog beveik visus tavo
teiginius njusai subombino ir dar tau paaiškino, jog dėl savo negebėjimo
Lietuvoje uždirbti tavo pageidaujamus 600 ar 800 EUR esi kaltas tik tu
pats ir niekas kitas.