Tema: Re: V�l kain� tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-08 19:34:23
Jei sąžiningai, tai taip - pabandyk pirkdamas mašiną į sutartį įrašyti kainą
1000 eurų, o parduodamas 3000 eurų ir pamatysi, kaip valstybė nuo tavęs
nuskaičiuos 300 eurų. Va čia ir yra mokestis už jos nesugebėjimą valdyti ir
protauti.

"Bronco"  parašė naujienų news:ojr18r$m59$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-07-08 19:08, tikrasis sbalen wrote:
> jeigu valstybe sudaro salygas, kad i kainas isiskaiciuoja visos jos
> nesugebejimu valdyti (protauti) islaidos, kodel gi spikuliui netrigubinti
> kainu del visa ko ?

O tai kai aš o.comm grupse pardavinėsiu daiktą už trigubą kainą, ten ir
valstybė sugebės kažkaip įkišti "visas jos nesugebejimu valdyti
(protauti) islaidas"??

Oho, kokia mūsų gabi valstybė! :)