Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-16 23:43:50
Is vienos puses Londonas tai ne UK. Is kitos - 1200 Londone, ypac gyvenant
vienam yra pizdiec. Vargo vakariene. Aisku, jeigu tu is gudaus kaimo, kur
nieko nematei bei gyvenai is paslapos, tai gal ir yra laime, Aciu Dievui
negaliu vertintis to poziurio. Bet normaliam gyvenimui to tikrai neuztenka.

"Dainiushas"  wrote in message news:okgb9c$poa$2@trimpas.omnitel.net...

paguglinau, vidutinė alga London City  48k per metus. tai aš jau matau
kas ten per gyvenimas su 1.2k/mėn.