Tema: Re: V�l kain� tema
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-08 20:42:46
Kvailos galvos yra kvailos valstybės požymis. Jei per 27 nepriklausomybės
metus nesugebėjo Darbo kodekso sukurti, o iki šių metų liepos 1 dienos
vadovavosi 195... kažkelintų ten metų cccp darbo kodeksu, tai ką apie tokią
valstybę kalbėti? Galvojat be reikalo žmonės iš Lietuvos bėga? Kaip nebėgs,
jei visa valstybė gilioje subinėje sėdi ir nesimato požymių, kad kas nors iš
valdžios norėtų ją iš ten ištraukti.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ojr4po$ofa$2@trimpas.omnitel.net...

tai pelno mokestis kvailos valstybės požymis? Stipru