Tema: Re: Vėl kainų tema
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-16 18:09:27
Kokia ginco esme?

Irodyti kad pas mus absoliutine reiksme algos mazesnes? Taip ir yra.
Kainos pas mus absoliucia reiksme didesnes? Ne. Pas mus uz 800 euru
eiliniame mieste gyvensi tikrai geriau nei anglas uz 1200 svaru.

Deja, aisku musu mazesnes kainos pralaimi su didesnemis anglu kainomis. Bet
ar del to kalta - valdzia, labai abejoju. Nes asmeniskai, jei reiktu
isspardyt subine, kazkam kas kaltas del mano visu nesekmiu, butu viena
problema - savaite negaleciau po to sedet.

Dar į tema. Turiu artima giminaite, kuri dirba Londone seneliu namuose labai
panasu darba kaip skelbime. Ir pats esu toks darbdavys Lietuvoje. Kai
padiskutuojame apie darbo salygas, komentaras is anglu vienareiksmiskas -
dabar jau griztu, jei ne visokie inkarai. Bet pas mane gimines tokie
netipiniai UK ir Norvegijoje - nei vienas nešika ant Lietuvos ir sutinka,
kad tai ju nesekme, kad teko emigruot.

"Bone Daddy"  wrote in message news:okfuag$fuk$1@trimpas.omnitel.net...

Job reference: 1334206
Date notified: 10/07/2017
Job location: Derry/Londonderry
Salary: £13.35 per hour
Hours: 40
Worktime: Shift work. To be discussed.
Age: 18 and over
Closing date: 28/07/2017
Employer: Larchwood Care
Business: Nursing Home
Address: Culmore Manor
  39 Culmore Road
  Derry
Postcode: BT48 8JB
Telephone: 028 71359302
Email: catherine.laverye@larchwoodni.com

"PxYra"  wrote in message news:okfte4$fb4$1@trimpas.omnitel.net...

nebejuokinkit savo pasakom apie "nedirba uz minimuma", dauguma paprastos
darbo liaudies butent UK dirba uz MINIMUMA, UK nustatyta minimuma kuris
skirtingai nei LT yra protingiau paskaiciuotas, tai va dauguma dirba uz ta
minimuma ir didesnes nei minimumas algas gauna tik virsvalandziu ir "bonusu"
saskaita. atskira darbo liaudis yra statybose dirbantis tautieciai kurie uz
ta didesne nei minumas alga pisasi minimum po 10 valandu per diena, mazai
ten tokiu darbu kad dirbt 8 valandas per diena, 5 dienas i savaite, ~164val
i menesi ir gaut daugiau nei minimuma, beje pats blogiausias darbdavys
Anglijoje yra lietuvis (ir kiti rytu europieciai), ne veltui sakoma bek kuo
toliau jei darbovieteje aukstus postus uzima lietuviai ir lenkai (vadyba,
direktoriai, akcininkai ir t.t.) smaugs dar labiau nei Lietuvoje tave.