Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-30 17:17:07
Taigi siūliau pakankamai krūta (neblogų parametrų 4-diskis NAS'as su HDMI ir galimybe valdyti tiek su klava/pele, tiek su distanciniu) Asustor'ą už ~25% geresnę nei standartinė kaina prieš porą savaičių, ale visi mandri buvo niekam nereikėjo :-)
Nu bet anyways, dabar jau pasiūlymas negalioja, tai turbūt pigiausias iš padorių su HDMI būtų šitas:
http://www.skytech.lt/n2810-thecus-2bay-tower-nas-sata-16ghz-2gb-ddr3-ultrahd-hdmi-p-301768.html

Tik pasiskaitinėk pats apžvalgas, aš apie Thecus nelabai ką žinau...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/