Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-09-29 13:46:35
Arba nepardavinėja nes neapsimoka vėlgi dėl tos pačios priežasties -
jie veikia kaip nauji ir po 5m.
Aš planavau keisti tik dėl to, kad pas Synology lengviau pasileidžia
Couch Potato + Sickbeard, bet vien dėl to prarasti 200€ sunku sau
pateisinti kol kas :) Ypač kai TV pažiūrėti gaunasi tik per Kalėdines
ir Velykines išeigines normaliai :)

Caponi formulated the question :
<...>

--