Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-29 13:45:12
> viskas puiku ;)
> Kol buvau studentas ir turėjau laiko galvojau taip pat. Dabar iš
> patirties man "pigiau" tikras NAS ir dedikuotas HTPC (mano atveju
> androido PC).
> Taigi kol yra entuziazmo darytis pačiam aš visada už. Taip ateina patirtis.

tas "darymasis paciam" labai santykinis, susimontuot detales ir susipust
softa. aisku, sudetingiau, nei qmap, bet qmap juk irgi visalaik
ijungtas, tokiu atveju jeigu butu qmap+hdmi isejimas + distancinis+dar
kazkoks patogus pribombasas=htpc ir nas viename.
apie patirti irgi suprantu - kai tavo darbo laikas pabrangsta nuo 0.5eur
studentavimo metais iki 10+eur uz valanda, tada ir kitaip mastyt pradedi