Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-29 13:37:42
Ne nu tai už dyką nieko nebūna, bet kaip jau ir sakiau, geriau 100-150Eur už naudotiną daiktą (jau nešnekant apie tai, kad ar tai tikrai yra ta suma, dėl kurios labai laužytis reikia? Gi mobilkos pas daugumą kelis kart brangiau kainuoja, o jų naudojimo laikas, kaip taisyklė, atitinkamai kelis kartus trumpesnis nei NAS'o :-)), nei 10 Eur už niekam netinkamą š...

Savo QNAP'o aš dar nesiūlau niekam, bet jei pardavinėčiau, tai taip, ta kaina būtų be diskų.
O kas link diskų kainų, tai per paskutinį pusmetį keičiausiai savo 5vnt. WD Red 2TB, tai visi iškeliavo po 65-70 Eur per skelbimus.
Taip kad jei pats galvoji apie upgreidą, tai tikriausiai daugiau susirinktum kapeikų pardavinėdamas NAS'ą ir diskus atskirai.

Nu ir galiausiai apie gigabitinį NAS'ą - gigabitinį LAN'ą turi beveik visi NAS'ai (būtent NAS'ai, o ne ten kokie media playeriai su NAS funkcija ar kažkokie barškučiai po 10$), tik kitas reikalas kokios pas juos smegenėlės ir ką tu per tą gigabitinį LAN'ą gausi - jei ten stovi koks 600MHz vieno branduolio ARM'inis CPU tai nieko gero su greičiais nebus. Šiaip aš nelabai antrinės NAS'ų rinkos žinovas, bet esu kelis kart akim skelbimus permetes, tai problema dėl kurios už 100Eur padoraus NAS'o (ir taip, be diskų) nenusipirksi yra ta, kad niekas jų labai nepardavinėja - kol veikia, tai veikia (o veikia jie paprastai ilgai ir nuobodžiai, tik diskai kartais stimpa :-)), o siūlomi pagrinde gigabitiniai š-linkai, kurie neypač greičiau už kiniškus žaisliukus veikia, tik tiek, kad gražiau atrodo ir patogiau naudojami.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/