Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-09-29 13:14:05
Tie greičiai ne brangiai, bet juk lyginam su pirmu postu už 13USD :)
O tada žiūrim į tavo siūlomą 130€ ir dar įtariu be HDD. Pats savo
Netgear'ą maniau pasikeisti į Synology naują, tai bet kuriuo atveju
teks 2x2TB keisti į 2x4TB ar didesnius, o tai reiškia reikia parduoti
seną NAS su 2x HDD ir niekas tų 200€ jau nebeduos.
Darom išvadą, kad iki 100€ gauti gigabitinį NAS su disku turime mažai
šansų. Gamintis pačiam iš RPi jau gemaras.

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12