Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-29 13:47:09
Žinok, nelabai pigiau gausis. Taip, jei vieta ne problema, t.y. yra koks sandėliukas ar tamsiakas ir viską galima sukraut į šalia besivoliojančia midi ATX dėžę, maitblokio naudingumo koeficientas px (NAS'ui jau gali būt aktualu ir visi ten tie Gold ar Platinum sertifikatai) ir atsiranda irgi koks lentynoj nenaudojamas, plius netingima kažkiek pasiknist su softu (nėra ten viskas taip baisu, bet visgi kiek daugiau darbo nei su kilmingais daiktais), tada kaina truputį mažesnė nei naujo biudžetinio 2 diskų kilmingo NAS'o. Jei bandysi pasidaryt kultūringai, tai vien kompaktiška ala NAS'inė su visai HotPlugais dėžė (t.y. tik korpusas) kainuos ~150Eur plius visa kita.
Praktiškai gaunasi, kad savadarbis NAS'as realiai pigiau atsistoja jei daroma rimta mašina - su >4 diskais, galingu CPU ir pan., nes jau tokio lygio QNAP, Synology ir analogiški kainuoja virš 1kEur.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/