Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Diamondas
Data: 2016-09-29 11:55:02
20MB/s, ne 20 Mbps

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
news:nsik04$c54$1@trimpas.omnitel.net...
Nu kiekvienam savo, bet jei poreikiai didesni nei ten kokių porą dokų per
dieną permest, tai su 20Mbps išprotėčiau :-)
Šiais laikais kai internetas daugelių atvejų prasideda nuo 100Mbps, tai namų
tinkle min 5x lėtesni duomenų vaikščiojimo greičiai yra kaip minimum
nenormalu, IMHO.

Kas link kainų, tai tikrai ne karvę kainuoja padoresni NAS'ai, problema gal
tik ta, kad jų naudotų praktiškai nėra, bet šiaip va saviškį QNap TS-219P+
jei sugalvočiau ugreidintis, tai tikriausiai prašyčiau ~130Eur - mano galva
tikrai tokia investicija pagal kišenę kiekvienam, gi daiktas ne vieniem
metam bus.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/