Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-09-29 13:51:48
fenix@w formulated the question :

> tas "darymasis paciam" labai santykinis, susimontuot detales ir susipust
> softa. aisku, sudetingiau, nei qmap, bet qmap juk irgi visalaik ijungtas,
> tokiu atveju jeigu butu qmap+hdmi isejimas + distancinis+dar kazkoks patogus
> pribombasas=htpc ir nas viename.
> apie patirti irgi suprantu - kai tavo darbo laikas pabrangsta nuo 0.5eur
> studentavimo metais iki 10+eur uz valanda, tada ir kitaip mastyt pradedi

aš vis dar nesugebu savo laiko taip skaičiuoti - tokiu atveju ir vejos
pats nešienaučiau :)
Yra dalykai, kurie yra pramoginiai ir nesinori juose užsiiminėti IT.
Pvz telefonas jau senai nežavi, kai reikia konfogūruoti vis kažką.
Labai pasijautė, kai teko nuo WP link Androido grįžti - pastoviai vis
kažką reikia tuninti, kad veiktų kaip paprašai :D

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12