Tema: Re: Super pigus NAS'as :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-29 13:54:50
> aš vis dar nesugebu savo laiko taip skaičiuoti - tokiu atveju ir vejos
> pats nešienaučiau :)
> Yra dalykai, kurie yra pramoginiai ir nesinori juose užsiiminėti IT. Pvz
> telefonas jau senai nežavi, kai reikia konfogūruoti vis kažką. Labai
> pasijautė, kai teko nuo WP link Androido grįžti - pastoviai vis kažką
> reikia tuninti, kad veiktų kaip paprašai :D

taip taip, kai darbas 100% IT, tada hobis turi but kazkur kitur. bet kai
darbas pvz 30-40% IT, o hobio su fizine veikla yra, tai dar galima
pasibovyt.
neskaiciuoju ir as taip laiko, bet vistiek, jau priejau etapa, kai
paskaiciuoji kiek tau truks susiimi uz galvos ir nusiperki gatava. biski
vartotojiska, bet negali but shustras visos srityse ;)