Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-07 13:57:26
keleta metu atgal mergiote viena irgi grazu lenova sau pasieme, 12", is
kazkurio marketo. nebeatgaminu modelio, bet su e  ar a1 serijos amd. vieno
coro gaidys blet 1.6ghz beroc. pamenu, kad as instalindamas 7-tus, tai taip
visa laika ir keikiausi, kaip su juo dirbti kazka imanoma, as zalio
supratimo neturiu ir nelabai noriu tureti:)))

"MRT"  wrote in message news:nqoo1u$e4r$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano asmenine nuomone - išsirinko visai nepigų š... :-)
> Ale kadangi jau ir taip prikapojau, tai tyliu :-)

Aha, o mes tikslingai tokius savo kolegoms i komandiruotes paemem :)
Ir isrinko MRT, gal paskubom apsilochino, neperskaite visu raidziu
notebookchecke.
O gal siaip kolegu nekencia, nes kiek zinau jis jiems Celkatronus arba
Pentium i dektopus kisa :D..

Siaip suprantu jus abu, bet ir Bronco teisus - jei lukesciai is CoreM nera
performance,
tada aparatas su CoreM gali buti ir padorus. O jei dar mergoms - va geras,
nueik i
topocentra paziuret.. jo buvau, bet nepatiko .. fu kada negrazus, paemiau va
shytoky caca..

Core M nera katastrofa.. bet vat kaime "po konsultacijos" buvo nuvaziuota
iki Varenos
ir ten paimtas HP 255 su E1-6015 .. galvojau isskraidint ji nx pro 9 auksto
langus,
bet susilaikiau.. nesu tiek bagotas.. ir nesu juk prie sios nesamones
prisidejes..