Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 01:46:50
Tai vat tas ir yra - aš pats sau nuobodus darausi, ale jau ne pirmus metus vis karts nuo karto atsiranda koks kiek nestandartinis poreikis pas kurį iš klientų, pradedu nagrinėtis detaliai kas pas ką yra ir kaip užkeikta - tie ProBookai išsikristalizuoja eilinį kartą kaip optimalus pasirinkimas. Principe jiem belieka pagaliau apturėt IPS'ines matricas, pakoreguot kursoriaus knopkes (rodykles aukštyn ir žemyn) ir tada išvis neliks prie ko prisipist :-) Ai, nu dar man klitoriuko (trackpointo) truktų, bet čia jau matyt neverta svajot, šitas navarotas "rezervuotas" EliteBookams (tik va dėl šito vienintelio daikto anie neverti 2x didesnių sumų :-))
Aišku, pas kiekvieną savos paniatkės, bet nu aš niekaip nesuprantu, kaip žmonės, va kad ir bat0nas gretimoj temoj, į kažkokius kastruotus Anusus su Core M procais po 800Eur dairosi, kaip po tiek pat kainuoja 430 G3 su normaliais procais....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/