Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: MRT
Data: 2016-09-07 12:53:02
> Mano asmenine nuomone - išsirinko visai nepigų š... :-)
> Ale kadangi jau ir taip prikapojau, tai tyliu :-)

Aha, o mes tikslingai tokius savo kolegoms i komandiruotes paemem :)
Ir isrinko MRT, gal paskubom apsilochino, neperskaite visu raidziu notebookchecke.
O gal siaip kolegu nekencia, nes kiek zinau jis jiems Celkatronus arba Pentium i dektopus kisa :D..

Siaip suprantu jus abu, bet ir Bronco teisus - jei lukesciai is CoreM nera performance,
tada aparatas su CoreM gali buti ir padorus. O jei dar mergoms - va geras, nueik i
topocentra paziuret.. jo buvau, bet nepatiko .. fu kada negrazus, paemiau va shytoky caca..

Core M nera katastrofa.. bet vat kaime "po konsultacijos" buvo nuvaziuota iki Varenos
ir ten paimtas HP 255 su E1-6015 .. galvojau isskraidint ji nx pro 9 auksto langus,
bet susilaikiau.. nesu tiek bagotas.. ir nesu juk prie sios nesamones prisidejes..