Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-03 20:32:59
0. Be reikalo Anusa pirkai
1. Reikia ne reklamom tiket, o i specifikacijas ziuret, tiek pats kompiuteris, tiek jo procesorius turi tikslius modelius ir tikslius parametrus. Siuo atveju, speju, parasytas buvo ne nominalus daznis, o tas taip vadinamo Turbo Boost'o, t.y. esant poreikiui trumpam procesorius gali dirbti aukstesniu dazniu nei nominalus.
2. Arba atstatineji sistema is pasleptos particijos (kaip - zr. manuala) - greita, paprasta, bet kartu sulenda visas gamintojo sukistas meslas ir seni draiveriai, arba svariai instaliuoji sistema nuo nulio is savo nesejo, draiveriai taip, turi but pas gamintoja puslapy.
3. Skaityk instrukcijas arba googlink, kadangi ten Asusas, tai viskas darosi per anusa, pvz., taip - https://www.asus.com/support/faq/1008329

Mano patarimas - su pirmo punkto salyga ir jei sugebesi irodyt pardavejui, kad jis tave apipiso su klaidinga reklama, grazink ta s... ir nusipirk ka nors padoresnio, pvz., HP ProBook 450 G3.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/