Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 13:38:41
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nqoo1u$e4r$1@trimpas.omnitel.net...
> Core M nera katastrofa.. bet vat kaime "po konsultacijos" buvo nuvaziuota iki Varenos
> ir ten paimtas HP 255 su E1-6015 .. galvojau isskraidint ji nx pro 9 auksto langus,
> bet susilaikiau.. nesu tiek bagotas.. ir nesu juk prie sios nesamones prisidejes..

Kai sako, visada atsiras už tave stipresnis, ir visada galima rast xujovesnį kompą :-)
Bet tiek to, baigiam diskusiją, tiesiog man technika turi būt pirmiausiai patikima, užtikrint kaip minimum neužpisantį darbo greitį, pageidautina už protingas babkes (vat todėl, tarkim, EliteBookai iš esmės man neįdomūs, nes tai ką jie papildomai turi, nelabai verta 2x didesnės kainos (su retom išimtim)), o visokie grožiai įdomūs tik tada, jei nelieka daugiau pagal ką pasirinkt. Apie Asusus savo nuomonę sakiau, todėl aš tos kontoros produkciją linkęs įsivaizduot tik kaip žemiausio kainų segmento alternatyvas, jei kaina >600Eur, net nebandau žiūrėt. Kai reikia pirmiausiai grožio ir už tai norima paklot ~/> 1kEur, vat tada visai kaip opcija atsiranda minėti Elitebookai - nx kažkokie neprognozuojami Asusai, kažkokie CoreM'ai?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/