Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 03:22:06
Nu čia jau požiūrio reikalas - tie visi mobilūs CPU su "U" raide galingais nu niekaip nepasivadina, bet i5/i7 bent jau elementariem dalykam yra pakankami ir netarmozina. i3 jau jaučiasi, kad ne tokia greita reakcija kaip norėtųsi (tikriausiai Turbo Boosto nebuvimas pasireiškia), bet dar vartotina, o va 900MHz CPU kažkaip senokai net telefonuose nebūna :-). Taip, dažnis nėra viskas, bet kai reikia atlikti eilę elementarių operacijų, tai jokios super-duper architektūros nepadeda - reikia tų gigahercų ir viskas.
Aušinimas, tai toks daiktas, kuris būtinas visai elektronikai ir logiška, kad jo reikia tuo daugiau, kuo elektronika galingesnė - kadangi aš žmogus prie technikos, tai man kokybiškas kartais startuojantis ventiliatorius tikrai netrukdo, o pasyvus aušinimas kompuose (o ir daug kur kitur, jei šneka eina ne apie kalkuliatoriaus lygio aparatus arba nėra santykinai didelės erdvės rimtų radiatorių sumontavimui) niekada niekur neatrodė viliojančiai.
Svoris tarp minėto Asus ir ProBook 430 skiriasi apie pora šimtų gramų - taip, kartais tai galbūt ir gali būt svarbu, bet bent aš dar ne ant tiek nukvakęs, kad mane tie 200g. gąsdintų :-)
Darbas nuo baterijos - taip, idlinant Core M bus juntamai geriau. Bet jei bent kažką veiksi - bus +/- tas pats. Jei maksimaliai apkrausi, Core M vėl laikys ilgiau, tik va klausimas ar per tą laiką sugebės padaryt daugiau nei koks i5.
Apie Asus NB apskritai savo nuomonę jau rašiau.

Taip kad pasikartosiu, nu nesuprantu žmonių visokius žaisliukus už tokias sumas perkančių (dar OK, jei niekas nepaprotina ir kokį nusususį Asusiuką ar Lenoviuką už ten kokius 300Eur nukerta - šūdas, ale bent jau gerokai pigesnis nei padorūs daiktai).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Apie procų gamybos tikslingumą diskusijų gal neverta pradėt - Intelis juos gamina, NB gamintojai juos deda į savo daiktus kaip tik sugalvoja (nebūtinai pagal Intelio pradinę idėją), visokie ufonautai (dauguma tokių daiktų pirkėjų) ir vienas kitas samoningai ir tikslingai (nu kad ir kategoriškai pageidaujantis pasyvaus aušinimo) perka. Va gi buvo laikas, kai žmonės pirkdavo desktopus su Atomais (jabaaaat, dar šiandien purto prisiminus kaip jie užpisdavo bele ką pakrapšyt prireikus, jau nešnekant apie pilną suinstaliavimą su visais updeitais - iš esmės 2 pilnos dienos išeidavo) - bet aš juos visada laikiau planšečių/smartfonų CPU (principe jie ir buvo projektuojami su ta mintim ir toj vietoj super, va pas mane dvi dabar esančios planšetkės būtent su Atomais) ir niekada net nekilo mintis parduot kam tokį kompą. Core M lygiai tas pats - tai galingom planšetkėm skirti procai, o ne normaliem kompam, nebent tas kompas naudojamas kokio rašytojo kaip rašomoji mašinėlė - tada OK, raidės susirinkinės vienodai greitai kaip ir ant i7, o užsnūdus proceso metu ir atsibudus batareikė dar nebus nusėdus :-)