Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: saitas
Data: 2016-09-05 05:33:06
aciu uz nuomones, patikejau jusu patarimais, nunesiau atgal,
bet neprieme, sako nieko neismanai apie kompus, sako cia yra
is dalies loterija...jei kils problemu tipo i servisa kreiptis. ir viso
gero.
buciau specialiai perpirkes HP ProBook 450 G3.
:-)

"Caponi"  wrote in message news:nqh6rt$cci$1@trimpas.omnitel.net...

Jau rašiau - pas Asusą paprastai pagrindinę problema ne geležis ir tai
galioja visiem jų NB nepriklausomai nuo modelio. Jei pasiseks gaut
tvarkingai veikiantį softo-geležies derinį - valio, bet rizika tikrai
didesnė nei perkant normalius verslo klasės aparatus.
Bet kokiu atveju kiekvieno teisė rinktis, aš tik pasiūliau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/